24 Aralık 2008 Çarşamba

Kış Aktiviteleri

Merhaba.
Artık kış geldi, arılar da kışlamaya geçti. Bir süre arılar ile ilgili birşey yapmayacağımıza göre, diğer aktivitelerimize de biraz daha fazla zaman ayırabileceğiz demektir. Sıcak geçen bir yazdan sonra; özellikle de deniz imkanımızın olmadığı ve kara iklimine sahip olan İç Anadolu Bölgesi için, ben kışı özledim desem yanlış olmaz. Belki de soracaksınız zaten kış değilmi diye. Evet, kış mevsiminde olmamıza rağmen maalesef henüz yeterince kar ve yağış yok. Çok nadir de olsa birkaç damla yağmurun başladığı şu günlerde normalde kar yağışlarının çoktan başlaması gerekirdi. Ankara'ya daha dün akşam kar yağmaya başladı. Bu sene yağışlar biraz gecikti bölgemizde. Umarım kış gereği gibi bol yağışlı geçer, böylece seneye hem su problemi yaşamayız, hem de bu yağışların çok önemli faydalarından yararlanma imkanı buluruz.

Kar yağışı ile birlikte ben de kış aktivitelerime ağırlık vermeye çalışacağım. Bu arada geçen seneden birkaç fotoğrafı da sizlerle paylaşmak istedim.

Umarım arı ile ilgili konularda böyle şeylerin ne işi var diye düşünülmez. Çünkü hep arı ile ilgili yazıyoruz, hazır arı çalışmaları da tamamlanmışken biraz değişiklik olur diye düşündüm. Ayrıca arı ile yazdığım konulara da yok denecek kadar az yorum geliyor.

Kar en az bu kadar olmalı ki yağdığını anlayabilelim. Yoksa yaşadığımız şehirlerdeki gibi bir iki santimetre yağarsa o zaman birşey anlamayız. Hoş o azıcık kardan bile şikayetçi olanlar da yok değil. Onlara söyleyecek birşey bulmak zor.

Yemek hazırlıkları da başladı karlar üzerinde.
En kısa sürede tekrar bu manzaralara kavuşmak dileğiyle...

4 yorum:

Hayyam dedi ki...

ocak ta bir metre kar yağacakmış kemalciğim :P

Halil İbrahim KAVUN dedi ki...

Kemal kardeşim aynı iklime sahibiz baksen bu yazıyı yazdığın saatlerde bizde ilk karın yağışını gördük ve sevindik tabiki kışın olmassa olmazı kar yağmur her damlasıda bereket.Ayrıca yazılarını beyenerek takip ediyoruz, kovanlardan bi tanesi bu sezon seni bayağı rahatsız ettiama iyide dersler çıktı değilmi ne yapalım millet olarak okuma yazma alışkanlığı notumuz kırık o yüzden yorumlar gelmiyo olabilirmi işlerinde ve hayatında başarılar dilerim

Kemal Demirci dedi ki...

İnşallah Hayyam Abi. Bekliyoruz dört gözle yağmasını.

Kemal Demirci dedi ki...

Çok Teşekkürler Halil Bey. Söylediğiniz gibi her damlası bereket. Yağmur kar olmazsa acaba ne yaparız düşünmek bile korkunç.
Evet, ilk kovan beni epey üzdü ancak dediğiniz gib çok dersler çıkardık. Umarım bundan sonra biraz daha tecrübe ile devam ederiz yolumuza. ben de sizlere başarılar dilerim.