25 Şubat 2009 Çarşamba

SINIRLARI ZORLADIK-1

Merhaba.
Önceki hafta görevli olarak Kıbrıs'daydım. O nedenle de blog çalışmalarına biraz ara vermek durumunda kaldım. Döndükten sonra da yine yurtdışında olduğum için bir türlü zaman bulup yazamadım. Şimdi yeni haberler ile yine birlikteyiz.

Ankara'da iken de hava soğuk ve de yağmurlu idi. O nedenle de fotoğraflarda istediğim görüntüleri elde edemedim. Yoksa gökyüzündeki bembeyaz pamuk yumakları daha güzel görünecekti ancak olmadı. Yakalayabildiğim görüntüler aşağıdaki gibiydi.

Bu da Kıbrıs'taki küçük bir yerleşim biriminin yukarıdan görünüşü.

Aşağıdaki fotoğraf de bana göre Girne'nin, belki de Kıbrıs'ın en güzel yerlerinden birisi olan Bellapais den bir görünüş.

1993-1997 yılları arasında Kıbrıs'taki tüm işlerden sorumlu koordinatör olduğum için bu yıllarda zamanımın neredeyse yarısı Kıbrıs'ta geçti. O nedenle de en son 1997 de gittiğim Kıbrıs'a bu kadar yıldan sonra tekrar gitmek çok değişik oldu benim için.

Ancak itiraf etmek gerekirse Kıbrıs da yavaş yavaş büyümeye ve de değişmeye başlamış. Oysa ben o eski kendine özgü halini görmeyi bekliyordum. Çünkü bana göre Kıbrıs'ın o eski kendine özgü hali daha güzeldi. Şimdiki gibi büyük binalar ve apartman-beton konsepti yoktu. Bunlar ise hiç uymamış Kıbrıs'a. Havalar da gayet güzeldi, adeta bahar havası gibi.


Burası da Girne'den limandan akşam görüntüsü.

Sınırları zorlamak konusuna gelince; onu da bir diğer yazımda anlatmak istiyorum izninizle. Şu anda yine yurtdışında olmam nedeniyle internet için zamanım olmuyor. Yurda dönünce inşallah daha detaylı yazacağım. Hem burası ile ilgili de yazarım.
Saygı ve selamlarımla,

Hiç yorum yok: