4 Mart 2009 Çarşamba

BAŞLIYORMUYUZ ARTIK

Merhaba.
Şubat Ayı başında yaşanan bahar günleri, ardından tekrar mevsim normallerine dönen kış günleri, kar ve yağış derken bir Şubat ayını daha bitirdik.
Ancak ben hava şartları nedeniyle henüz sezona başlangıç yapamadım. Dışarıda olmam da etkiledi biraz çünkü arıya da gidemedim. Bloglardan takip ettiğim kadarıyla birçok bölgede yavru faaliyetleri ve de yoğun polen akışı çoktan başlamış durumda. Ancak biz İç Anadolu'da özellikle de Ankara'da henüz bu ritmi yakalayamadık. Geçtiğimiz Pazar günü Hayyam Abi'yi aradım. Arılıkta olduğunu ancak hava sıcaklığının sıfır derece civarında olduğunu, o nedenle de hiçbirşey yapılamadığını belirtti. Zaten bloğundaki fotoğraf da bölgemizdeki hava durumunu çok net anlatıyor. Ancak güzel olan beklediğimiz yağışların gerçekleşmesi.

Bu hafta sonu havaların ısınacağını, dolayısı ile bizlerin de bakımlara ve beslemeye başlayabileceğimizi ümit ediyorum. İnşallah iyi bir sezon geçiririz.
Tüm arıcı dostlara da başarılı bir sezon dilerim.

Hiç yorum yok: