2 Ocak 2009 Cuma

Arılar Kışlıyor

Merhaba.
Geçen hafta sonu arılara bakmaya gittik. Az da olsa kar olunca çok değişik bir görünüm vardı bahçede. Kovanın üstüne kapattığım straforun üzeri adeta bir çatı gibi karla kaplıydı. Havanın çok soğuk olması nedeniyle heryer buzdu.

Kovan önünde karlar üzerinde ölü arılar vardı az da olsa. Acaba içeride durum ne diye bakmadan edemedim. Çünkü hiç ses de duyamadım kovandan. Çok kısa bir süre üst örtüsünü kaldırıp baktım, içeride hareketliydi arılar. Hemen geri kapattım havanın soğuk olması nedeniyle. En azından hayatın devam ettiğini görmüş oldum.

İnşallah bahara kadar bu faaliyet devam eder. Baharda daha kapsamlı bir şekilde çalışmalara başlarız.

1 yorum:

Demirsoy dedi ki...

Acemi arıcılar olarak hepimizde aynı korku ve merak var. Sabırlı olmamız gerekli. Bahara az kaldı.