19 Ocak 2009 Pazartesi

DOĞAYLA BAŞBAŞA

Merhaba.
Kış başladığından bu yana zaman bulamadığım için bu sene henüz bir kış aktivitesi yapamamıştım. Arkadaşların da yoğun ısrarları nedeniyle geçtiğimiz hafta sonu için günübirlik bir aktivite planladım.

Amaç da olduğunca çok miktarda kar olması idi. Çünkü şehirlerde maalesef kar olayı bitti günümüzde. O nedenle de kar yağışının yoğun olduğu bir rota seçtim. Tahmin ettiğim gibi de yanılmadım, yaklaşık 45-50 cm kar vardı gittiğimiz bölgede. Sabah erkenden yola çıkıldığında Ankara'da kar yağışının çoktan başlamış olması da gidip gitmeme konusunda tereddütler oluşturdu. Ancak yola çıkmıştık bir kere.

Hatıra fotoğrafından sonra yürüyüş başladı büyük bir heyecanla. çünkü aramızdaki yeni arkadaşlar vardı ve de oldukça heyecanlılardı. Burada da yürüyüş öncesi dikkat edilmesi gereken bazı kurallar hatırlatıldı.

Molaların da keyfine diyecek yok. Herkes halinden memnun görünüyor.

Ekipte yeni arkadaşlar olmasına rağmen gayet uyumlu ve de performanslı bir aktivite oldu. Doğayla başbaşa, herşeyden uzak ve sakin bir gün geçirdik.

Ördekler de o kar ve buzda, gölde kırılarak açılan az bir yerde yiyecek arayarak hayatlarını sürdürmeye çalışıyorlar.
Arkadaşlardan da en kısa sürede tekrarlayalım diye öneriler geliyor. Bakalım hayırlısı.

2 yorum:

cigdem asu dedi ki...

çok güzel manzaralar, kışın keyfini çıkarmak diye buna derim ben..

HB dedi ki...

Excellent.